تدبر در آیات قرآن؛ مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی 
کد خبر: 3781472
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

تدبر در آیات قرآن؛ مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی 

گروه معارف - معاون فرماندار خرم‌دره گفت: تدبر در آیات قرآن کریم موضوعی است که نباید مورد غفلت واقع شود زیرا مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی است.

تدبر در آیات قرآن کریم؛ مسیر کسب سعادت دنیوی و اخروی به گزارش ایکنا از زنجان، شاپور رضا کاظمی، معاون فرماندار خرم‌دره ظهر امروز، سه شنبه ۲۵ دی‌ماه در محفل انس با حامیان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه دین اسلام تنها نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، ادامه داد: این امور جزو اصول مسلم دین اسلام هستند که هیچ شکی در آنها نیست اما اسلام دین جامع و کاملی است که برای همه امور برنامه دارد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب راهنمای بشر و در برگیرنده برنامه راه برای داشتن زندگی سعادتمند است، اظهار کرد: در کنار خواندن قرآن باید به تحلیل آن نیز پرداخته و معانی عمیق و زیبای آن را درک کرد.
این مسئول ادامه داد: قرآن به قدری دارای مباحث ارزشمند در تمام حوزه‌ها از جمله حوزه‌های علمی است که کشورهایی که ما آنها را کافر و غیرمسلمان می‌شناسیم از قرآن مسلمانان بیشترین بهره را می‌برند.
کاظمی با تأکید بر اینکه کسانی که در دستگیری از نیازمندان پیشتاز هستند در واقع با خدا معامله می‌کنند، افزود: این وعده مسلم خداوند در قرآن کریم است که به هر اندازه که کار خیر انجام می‌دهیم پاسخ آن را از سوی خداوند متعال خواهیم گرفت.
انتهای پیام
captcha